Het uiteindelijke doel voor je webshop is natuurlijk om je producten te verkopen. En hoe makkelijker klanten kunnen bestellen, hoe meer je verkoopt. Wij zorgen voor een optimale bestelervaring, zodat jij klanten blij kunt maken met je product.
Jouw klant bepaalt graag zelf waar en wanneer hij zijn bestellingen ontvangt. Met MyParcel kun je meerdere bezorgopties in de checkout van jouw webshop aanbieden: bezorgmomenten en afhalen bij de dichtstbijzijnde PostNL locatie, in zowel Nederland als België! Deze keuzevrijheid heeft niet alleen meer conversie tot gevolg, maar zorgt ook voor 24,5% meer herhaalaankopen.
Laat je klanten zelf kiezen of zij als gast of met een account willen afrekenen. Met een account worden gegevens opgeslagen én hoeven klanten bij hun volgende orders niet alle informatie opnieuw in te vullen. Ook zijn de bestelgeschiedenis en de status van een bestelling in te zien. Handig!
Verkoop eenvoudig aan bedrijven in zowel binnen als buitenland. Verkoop je aan een bedrijf in een ander land binnen de EU? Dan wordt de btw automatisch verlegd.
Onze orderafhandeling is volledig geautomatiseerd.
Alles om het jou zo makkelijk mogelijk te maken.
Je klant ontvangt automatisch een orderbevestiging en e-mails als de orderstatus wijzigt.
Ontvang automatisch een melding bij nieuwe bestellingen, berichten en nieuwsbrief-aanmeldingen
Stuur automatisch een PDF-factuur met de order-bevestiging mee als bijlage.
Geen zin of tijd om je administratie te doen? Gelukkig hebben we hier partners voor! Koppel je winkel met een van onze boekhoudpartners en je ordergegevens worden direct geïmporteerd.
Zo hoef je niks handmatig in te voeren, dat scheelt weer.
Kies uit een van de koppelingen met onze vele verzendpartners. Meld met één druk op de knop je order aan en het verzendticket wordt direct afgedrukt. De verzendkosten worden automatisch berekend: vul het gewicht van je product in en wij doen de rest.
Bekijk onze partnersWebwinkel starten
sluitWebwinkel starten
sluit