Downgraden naar Pro.

Wil je vanuit jouw huidige Premium abonnement downgraden naar Pro? Downgraden kan wanneer je huidige abonnementsjaar afloopt. Neem voor het downgraden van jouw abonnement contact op met onze Customer Care afdeling. We raden je aan om goed te bekijken of een downgrade impact heeft op jouw webwinkel.

Contact

Bel, mail of chat met ons, wij zijn op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur.

Mail: support@myonlinestore.com
Chat: WhatsApp
Telefoon: +31 (0)412 66 80 11

Voordat je downgrade

We informeren je graag over de veranderingen in je abonnement wanneer je ervoor kiest om te downgraden naar het Pro abonnement.

Productlimiet
Voortaan kun je maximaal 2500 producten in je shop zetten. Heb je meer dan 2500 producten? Dan blijft je shop gesloten totdat deze voldoet aan het productlimiet.

API koppelingen
In het Pro abonnement kun je de koppelingen die je via de API hebt gemaakt niet meer gebruiken. Dit kan mogelijk gevolgen hebben voor de werking ervan.

CSS Editor
Je kunt geen gebruik meer maken van de CSS Editor. Wijzigingen die je via de CSS hebt doorgegeven zijn niet meer actief en de functie is niet meer beschikbaar in de beheeromgeving. 

Filters
In het Pro abonnement kan je maximaal 4 filters instellen waarmee je klanten kunnen filteren op producteigenschappen zoals maat of kleur.

Bewaar voor later
Je kunt vanaf nu geen gebruik meer maken van de functie bewaar voor later. Klanten kunnen geen producten meer opslaan in hun lijst.

Spaarprogramma
Het spaarprogramma is niet meer zichtbaar in jouw webwinkel, mits je niet los het spaarprogramma hebt afgenomen bij je Pro abonnement. Klanten kunnen vanaf nu niet meer bij hun spaarpunten, communiceer dit dan ook naar je klanten.

MyParcel
Gebruik jij MyParcel als verzendpartij in de beheeromgeving? Deze integratie is in Pro niet meer te gebruiken. Pakketjes verzend je vanaf nu via de omgeving van MyParcel.

Reviewpartners Kiyoh en Feedback Company
De integraties van Kiyoh en Feedback Company voor het tonen van reviews in je webwinkel zijn niet meer beschikbaar in Pro.

Reclame
In de voetregel van je shop vind je ons terug met de tekst 'powered by Mijnwebwinkel'.

Support
Natuurlijk staat ons support team nog steeds voor je klaar! Je ontvangt op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 binnen 24 uur reactie op je vraag.

Alle functionaliteiten van Mijnwebwinkel

Bekijk alle functionaliteiten uit onze verschillende zakelijke e-commerce pakketten.

bekijk het overzicht