Veelgestelde vragen over de abonnementsprijzen 2024

Op deze pagina lees je de antwoorden op de meestgestelde vragen omtrent de abonnementsprijzen voor 2024.

Abonnementsprijzen 2024

Abonnement & tarief (per maand excl. BTW)

  • Grow: €20
  • Pro: €40
  • Premium: €70

Bekijk onze prijzenpagina voor een totaaloverzicht van alle functionaliteiten per pakket.

naar prijzenpagina

Meestgestelde vragen

Moet ik zelf iets veranderen voor de prijswijziging?
Nee, dat is niet nodig. Wij zullen alles administratief in orde maken, zodat jij er niets voor hoeft te doen. Je zult vanaf 1 juli 2024 de aangepaste facturen ontvangen.

Vanaf wanneer geldt de prijswijziging als ik per jaar of per kwartaal betaal? 
De nieuwe prijzen gelden vanaf 1 juli, ook als je je factuur per jaar of per kwartaal betaalt. In dat geval wordt er een correctiefactuur gestuurd voor de maanden vanaf 1 juli tot de nieuwe factuurdatum. Je ontvangt van ons een losse factuur waarin het verschil tussen de huidige abonnementsprijs en de nieuwe abonnementsprijs wordt doorberekend. 

Kan ik per direct mijn abonnement opzeggen?
Wij bieden uitsluitend zakelijke jaarabonnementen aan, je kan jouw abonnement opzeggen per einddatum van jouw contract. Hier lees je meer over het opzeggen van jouw abonnement.

Wijzigen de prijzen van de Kassa App en het Spaarprogramma in 2024?
Nee, de prijzen van de Kassa App (€39) en het Spaarprogramma (€19) blijven ongewijzigd. Het Spaarprogramma wordt wel onderdeel van het Premium pakket, waardoor alle Premium gebruikers gratis gebruik kunnen maken van het Spaarprogramma.

Wordt het Spaarprogramma tijdelijk of permanent toegevoegd aan Premium? 
Per 1 januari 2024 is het Spaarprogramma t.w.v. €19,- p.m. een gratis toevoeging aan het Premium abonnement. Dit betekent dat je als Premium gebruiker direct toegang krijgt tot deze functionaliteit zolang je Premium contract loopt. 

Grow wordt goedkoper. Verandert er dan iets in de functionaliteiten van het Grow pakket? 
Nee, het Grow pakket blijft zoals het is! We willen dat starten met een webwinkel toegankelijk blijft. Hierdoor hebben we ervoor gekozen het Grow pakket goedkoper te maken, maar wel de functionaliteiten te laten behouden om de eerste stappen te kunnen zetten als online ondernemer!

Waar kan ik zien tot wanneer mijn abonnement loopt?
Dit kun je terugvinden in de beheeromgeving onder bedrijfsgegevens. Kun je hier geen abonneegegevens vinden? Stuur dan een mailtje naar administratie@mijnwebwinkel.nl 

Kan ik bij een prijswijziging tussentijds mijn abonnement opzeggen?
Wij bieden uitsluitend zakelijke jaarabonnementen aan, je kan jouw abonnement opzeggen per einddatum van jouw contract.  In tegenstelling tot overeenkomsten met consumenten (Wet van Dam) hebben wij de mogelijkheid om tussentijds een prijswijziging door te voeren, zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden artikel 6.

Ik vind het abonnement te duur worden, omdat ik te weinig verdien met mijn webwinkel, wat kan ik doen?
Op het platform zijn duizenden succesvolle winkeliers die een mooie omzet uit hun webwinkel halen. Dat gunnen we jou natuurlijk ook! We helpen je hier dan ook graag mee. Zo kunnen we samen met jou naar de inrichting en vormgeving van jouw webwinkel kijken en je hierbij helpen. Neem hiervoor contact met ons op via services@mijnwebwinkel.nl. Ons Succesteam staat voor je klaar om ook van jouw webwinkel een succes te maken!
Ook posten wij regelmatig blogs en topics over het succesvol maken van jouw webwinkel. Zo vind je op onze website veel inspirerende blogs en tutorials die je helpen je webshop naar een hoger niveau te tillen. Daarnaast organiseren wij verschillende themamaanden gericht op belangrijke thema's zoals SEO, GA4 en conversieverbetering. 

Ik heb mijn abonnement al opgezegd, zijn de nieuwe abonnementsprijzen dan nog van toepassing voor mij?
De tarieven voor 2024 gelden voor alle abonnementen tot het einde van de overeenkomst. Ongeacht de resterende looptijd van jouw abonnement, de gewijzigde abonnementsprijzen gelden voor iedereen.

Ik gebruik niet alle mogelijkheden van het platform, moet ik dan ook de nieuwe abonnementsprijs gaan betalen?
Je bent altijd in de gelegenheid om alle mogelijkheden van je pakket te benutten. Kom je er niet uit hoe zaken precies werken? Neem dan contact op met het Customer Care team via support@mijnwebwinkel.nl, zij helpen je graag hiermee! 

Ik heb geen belang bij verdere ontwikkeling van de webwinkel, het platform functioneert voor mij prima. Kan ik daarom niet het huidige tarief houden?
Wat fijn om te horen dat het platform voor jou optimaal functioneert! Echter gebeurt er achter de schermen ook heel veel om jouw winkel optimaal te laten functioneren. Denk hierbij aan cloudoplossingen en opslag van alle informatie. De diensten die wij hiervoor gebruiken, worden ook duurder. 

Ik heb een mail ontvangen over de abonnementsprijzen voor 2024, maar ik ben geen klant meer bij jullie. Wat moet ik doen?
Stuur een mailtje naar administratie@mijnwebwinkel.nl en we controleren of je nog een lopend abonnement bij ons hebt.