start direct

Hoe kan ik het spaarprogramma opzeggen?

Het spaarprogramma is maandelijks opzegbaar. Je zegt het spaarprogramma op door een mail te sturen naar administratie@mijnwebwinkel.nl.

Wat gebeurt er met de spaarpunten en beloningen?

Zodra het spaarprogramma is beƫindigd, zijn de uitgegeven spaarpunten niet meer bruikbaar. De gekochte beloningen en daarmee uitgegeven kortingscodes blijven geldig volgens de geldigheidsduur die aan de kortingscode hangt.

Het spaarprogramma kan op elk moment weer geactiveerd worden. Je gaat dan verder waar je gebleven was. De instellingen zijn hetzelfde evenals de uitgegeven punten richting klanten.

Wat communiceer ik naar mijn klanten?

Als je het spaarprogramma opzegt, is het belangrijk om je klanten op de hoogte te brengen. De gespaarde punten van je klanten zijn vanaf opzegging namelijk niet meer bruikbaar.

Het is de verantwoordelijkheid van jou als webwinkelier om dit op tijd aan je klanten te laten weten. Stuur bijvoorbeeld een aantal weken van tevoren een mail naar je vaste klanten of neem het mee in je nieuwsbrieven. Ook kun je het terug laten komen in je bestelpagina of een aantal weken van tevoren in de omschrijving van het spaarprogramma in je webwinkel toevoegen. Zo hebben sparende klanten nog tijd om hun punten in te leveren voor een beloning.