Digital Customer Care Company

Digital Customer Care Company team

Digital Customer Care Company is een meertalig, multichannel contactcenter voor webshops die hun klantenservice willen uitbesteden.

Over Digital Customer Care Company

Digital Customer Care Company is een meertalig, multichannel contactcenter voor webshops die hun klantenservice willen uitbesteden. Wij bieden klantenservice in negen talen aan, onder andere in het Engels, Frans, Duits en Spaans. We ondersteunen alle kanalen, dus zowel telefonie en e-mail, als live chat, Whatsapp, Instagram, etc. Ook beantwoorden wij inkomende vragen op Bol.com, Amazon, Zalando, Otto en andere marktplaatsen.

Tot onze opdrachtgevers behoren grote webshops, maar zeker ook kleinere webshops die al flinke omzet draaien. Wij staan klanten te woord van 7:00 uur ’s ochtends tot middernacht, van maandag t/m zondag. In het Engels zelfs 24/7.

Standaard info

  • Uitbesteden van klantenservice
  • In 9 verschillende talen
  • Alle mogelijke kanalen
  • Ook op marktplaatsen zoals Bol.com en Amazon
  • Uitgebreide supporttijden
1.000,00 per maand (vanaf)
meer info

Al onze experts zien?

Onze experts