Gastenboek

  • 11-10-2018 - Beste,

    Ik zou graag de lengte weten van: kunststof-afwerking-profielen/plat-profiel-100x3mm-houtnerf-creme-ral-9001/ lees meer
  • 22-09-2018 - Betreft afdekkapje vierkant: Deze zijn niet leverbaar meer.
    En zijn dus...  lees meer
  • 21-09-2018 - Ik zou graag weten wanneer onderstaand onderdeel weer is te...  lees meer
Plaats een bericht

Verzending

 

Verpakking

Wij proberen onze producten zoveel mogelijk te verzenden in hergebruikte verpakking, dat betekend in de praktijk dat u dozen aan kunt treffen die gebruikt zijn en/of een opdruk hebben die niet van zwetsloot kunststof kozijnen is. Ditzelfde geldt voor opvulmateriaal in de doos. 

Waarom? Wij willen een bijdrage leveren aan het milieu en zoveel mogelijk verpakking gebruiken die voor handen is.  

Verzendwijze

Uw bestelling wordt als brievenbuspakje  of als pakket verzonden. Wij verzenden met Post.nl wij berekenen een tarief dat is 5 euro voor alle pakketjes dat iis voor verpakking en verzending, Het voordeel van een brievvenbuspakje is dat u er niet voor thuis hoeft te blijven. 

Werkwijze Postnl voor brievenbuspost en pakketpost:

Brievenbuspakje (geldt niet voor Belgie):

Pakket of brievenbuspakje

Postnl stuurt u op het aangegeven emailadres de track en trace code, hiermee kunt u controleren wat de status is van uw bestelling en wat het te verwachten aflevermoment wordt. Bij brievenbuspakje hoeft u niet thuis te blijven.

U bent thuis
Het pakket wordt afgegeven. Bij leveringen van een grotere waarde zult u moeten tekenen voor ontvangst.

U bent niet thuis, afgifte bij de buren is mogelijk:
Als u niet thuis bent zal de bezorger uw pakketje af proberen te geven bij de buren. Bij u in de bus wordt door Postnl een briefje gedaan met de melding dat de chauffeur bij u aan de deur is geweest en dat het pakket bij de buren afgeleverd is. Lukt de aflevering bij de buren niet, dan krijgt u een briefje in de bus met het bericht wanneer het pakketje opnieuw aangeboden zal worden. Dat zal normaal gesproken op de eerstvolgende werkdag zijn.

U was twee keer niet thuis
Als u ook de tweede keer niet thuis bent op de aangegeven tijdsindicatie, dan ontvangt u een nieuw bericht waarop staat op welke wijze u in bezit kunt komen van het pakket.

U weigert het pakket te ontvangen, of u haalt het pakket niet op bij het afhaalpunt
Op het moment dat wij een bestelling verzenden bent u zelf verantwoordelijk voor extra kosten die ontstaan t.g.v. het weigeren van een pakket, dat wil zeggen dat als u een pakket aan de deur weigert, of niet afhaalt op het afhaalpunt, de kosten van terugzending bij u in rekening worden gebracht.

Track & Trace
Zodra uw pakket door Postnl in haar distributiecentrum is gescand, krijgt u van Postnl per email een track&trace nummer. U kunt naar track&trace van Post NL gaan en daar uw track&trace code en postcode van het verzendadres invullen. Zo kunt u precies volgen waar uw pakket op dat moment is.

Ook een eigen gratis shop?