Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Stuur dan een mailtje naar anneke@verwonderland.nl en omschrijf daarin zo duidelijk mogelijk om welke producten het gaat en wat je vraag of wens is.

Vragen over:

  1. Levertijd en spoed
  2. Laten beschilderen en zelf schilderen
  3. Keuzehulp
  4. Korting
  5. Reclame maken / aanbevelingen doen

1. VRAGEN OVER LEVERTIJD EN SPOED

Waarom zijn de levertijden langer dan in andere webwinkels?

Mijn vader zou zeggen: "Goed werk heeft tijd nodig" en daar ben ik het mee eens! In een maatschappij waar we gewend zijn iets te bestellen voor 23:00 en het de volgende dag in huis te hebben hanteert Verwonderland een andere werkwijze. Ik heb geen voorraad met kant-en-klare standaard sets, maar lever handwerk en beschilder ieder poppetje speciaal voor jou. Dat geeft jou de vrijheid om een set aan te schaffen die helemaal naar jouw wens is en geeft mij het plezier van gevarieerd werk. Mijn schilderwerk is precisiewerk en dat heeft inderdaad tijd nodig; een set voorzien van gekleurde lijfjes, - bandjes of een laklaag is minstens 1 uur werk. Afhankelijk van de hoeveelheid Reizigers in Verwonderland die een bestelling plaatsen, beschilder ik de sets op volgorde van besteldatum. De maximale levertijden zijn maximaal, uiteraard probeer ik jouw bestelling zo snel mogelijk af te hebben!

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn bestelling met spoed wordt behandeld?

Je kunt aan het einde van je bestelling bij 'Opmerkingen' aangeven dat je je bestelling met spoed wenst te ontvangen. Vermeld hierbij de datum waarop je de set uiterlijk binnen wilt hebben. Houd er rekening mee dat het verzenden 1 of 2 werkdagen duurt. 
Afhankelijk van het aantal te beschilderen bestellingen dat er die week is binnengekomen kijk ik of ik je bestelling eerder in orde kan maken. Als er die week meerdere 'spoed'-bestellingen zijn geplaatst, krijgt degene die het eerst om spoed heeft gevraagd voorrang, of ik sorteer op uiterste ontvangst data die de klanten hebben aangegeven. 
Wil je je bestelling alleen plaatsen als je zeker weet dat deze met spoed behandeld wordt? Stuur me dan vóór het plaatsen van de bestelling een bericht naar anneke@verwonderland.nl


2. VRAGEN OVER LATEN BESCHILDEREN EN ZELF SCHILDEREN

Ik wil zelf schilderen. Welke verf kan ik het beste gebruiken?

Ieder materiaal heeft andere eigenschappen die ieder op zich mooi en/of geschikt kunnen zijn. Ik gebruik zelf altijd acrylverf op waterbasis van het merk Talens (tegenwoordig 'Amsterdam'). Ze zijn te koop in kleine potjes onder de naam 'Decorfin Universal Satin'. Deze verf dekt goed, is watervast en ook geschikt voor speelgoed. Eveneens makkelijk te mengen en waterverdunbaar. Om te lakken gebruik ik venis van het merk 'Creall'.

Waterverf en stift hebben de neiging om in de nerven van het hout te trekken, maar behouden meer de structuur van het hout zelf. Als je oogjes op de poppetjes wil tekenen, kun je hiervoor beter (kleur-)potlood gebruiken òf eerst de poppetjes lakken en vervolgens watervaste stift gebruiken.

Ik heb speciale beschilder wensen; hoe geef ik deze door?

Ik vind het leuk om zo persoonlijk mogelijk te werk te gaan, en bovendien maken jouw wensen mijn werk gevarieerder, dus als je wensen hebt; geef ze gerust door!

Heb je eenvoudige wensen zoals:

  • alle poppetjes in rood-tinten (ipv de standaard 'diverse' kleuren)
  • alle poppetjes blauwe ogen (ipv de standaard bruine ogen)

Vermeld je wensen dan aan het einde van het bestelproces bij 'Opmerkingen'

Heb je 'uitgebreidere' wensen zoals:

  • naast het beschilderen van het lijfje, ook het hoofdje laten beschilderen met haar
  • naast het schilderen van oogjes, ook een neusje en mondje laten schilderen

Neem dan contact met me op. Ik bereken dan de eventuele extra kosten. Als je hiermee akkoord gaat stuur ik je een factuur toe via de mail. Als de factuur betaald is, ga ik voor je aan de slag!

Welke kleuren gebruik je meestal voor een set?

Meestal gebruik ik voor de rechte poppetjes (de 'mannen') kleuren die meestal geassocieerd worden met mannen, denk aan groen, blauw, bruin en grijs. Voor de wijd uitlopende poppetjes (de 'vrouwen') gebruik ik meer 'vrouwelijke' kleuren als rose, paars en rood. Voor beide vormen gebruik ik ook andere kleuren, er zijn dus ook rode mannen en groene vrouwen! 
Voor de oogjes gebruik ik donkerbruin. Dit vind ik minder 'hard' dan zwarte verf, maar uiteraard kan ik dit aanpassen; your wish is my command ;-)!
 


3. KEUZEHULP

Welk startpakket het beste past bij jouw situatie en praktijk kun je het beste zelf inschatten. Werk je veel met kleine kinderen of met cliënten die niet zo'n goede fijne motoriek hebben? Wil je besparen op de verzendkosten? In het onderstaand overzichtje zie je de belangrijkste verschillen, voor- en nadelen van het GROTE en het KLEINE poppetjes startpakket. De verschillen van de overige sets spreken - lijkt mij - voor zich :-)

Zowel het GROTE als het KLEINE poppetjes startpakket bestaan voor een deel uit dezelfde modellen, maar waar het GROTE poppetjes startpakket uitgebreid is met meer grote poppetjes, bestaat het KLEINE poppetjes uit meer kleinere modellen poppetjes. Beide sets bestaan uit 28 stuks. Uiteraard kunnen beide sets gecombineerd worden met elkaar of naar wens uitgebreid worden met losse poppetjes.

GROTE poppetjes startpakket

KLEINE poppetjes startpakket

28 poppetjes in grootte variërend van 3 – 9,1 cm
meeste poppetjes 6, 7 of 8 cm

28 poppetjes in grootte variërend van 2,7 – 7,1 cm
meeste poppetjes 5 of 6 cm

PLUS Makkelijker hanteerbaar wanneer de fijne motoriek niet zo sterk is

PLUS Past als pakket door de brievenbus, waardoor de verzendkosten iets lager zijn

MIN Moet als pakketpost verzonden worden, waardoor de verzendkosten iets hoger zijn

MIN Minder makkelijk hanteerbaar voor cliënten met een grove motoriek

Ik hoop dat je aan de hand hiervan beter kunt bepalen wat het beste bij jouw situatie / praktijk past.
Heb je behoefte aan advies? Neem dan contact met me op zodat we kunnen overleggen.


4. VRAGEN OVER KORTING

Ik wil meerdere sets bestellen, kan ik dan korting krijgen?

Dit is afhankelijk van je bestelling. Gaat het om onbeschilderde sets of beschilderde?

Onbeschilderd of alleen voorzien van oogjes:

Bij het bestellen van drie of meer onbeschilderde sets neem ik de verzendkosten voor mijn rekening. 
Om dit direct in het betalingssysteem te kunnen verwerken, doe je het volgende:

  1. Klik bij 'Afhalen of verzenden binnen?' op 'Afhalen'. Het systeem brengt dan geen verzendkosten in rekening.
  2. Vermeld bij de volgende stap bij 'Opmerkingen' het volgende: "Korting ivm grotere afname. De bestelling moet wèl verzonden worden."

Beschilderd (lijfjes, bandjes en/of lak):

Bij het bestellen van drie of meer beschilderde sets neem ik de verzendkosten voor mijn rekening èn geef ik € 5,00 korting per set. 
Wil je van deze korting gebruik maken, stuur me dan een bericht en omschrijf daarin exact om welke set(s) het gaat en welke beschildering je graag wil per set. Gebruik hiervoor alsjeblieft de omschrijvingen zoals deze in de webwinkel te vinden zijn zodat we niet onnodig lang heen-en-weer moeten mailen om duidelijkheid te krijgen... Vermeld daarnaast ook je adresgegevens zodat ik een factuur op kan maken. Ik stuur deze via de mail naar je toe. Wanneer het factuurbedrag op mijn bankrekening is bijgeschreven ga ik voor je aan de slag.

Ik wil een groot aantal poppetjes van hetzelfde model afnemen, kan ik dan korting krijgen?

Dit is afhankelijk van het aantal te bestellen poppetjes

50 - 200 stuks

Bij het bestellen van 50 tot 200 stuks komen de verzendkosten voor mijn rekening. Om dit direct in het betalingssysteem te kunnen verwerken, doe je het volgende:

  1. Klik bij 'Afhalen of verzenden binnen?' op 'Afhalen'. Het systeem brengt dan geen verzendkosten in rekening.
  2. Vermeld bij de volgende stap bij 'Opmerkingen' het volgende: "Korting ivm grotere afname. De bestelling moet wèl verzonden worden."

200-500 stuks

Bij het bestellen van 200 - 500 stuks komen de verzendkosten voor mijn rekening èn bereken ik 5% korting.
Indien je gebruik wenst te maken van deze korting, neem dan contact met me op. Omschrijf in je mail om welk model poppetje het gaat en hoeveel je er wenst te bestellen. Vermeld ook je adresgegevens zodat ik een factuur op kan maken. Ik stuur deze via de mail naar je toe. Wanneer het factuurbedrag op mijn bankrekening is bijgeschreven ga ik voor je aan de slag. Houd er rekening mee dat het langer kan duren voor je bestelling leverbaar is. Dit is nl afhankelijk van mijn voorraad op dat moment.

500-1000 stuks

Bij het bestellen van 500-1000 stuks komen de verzendkosten voor mijn rekening èn bereken ik 10% korting. 
Indien je gebruik wenst te maken van deze korting, neem dan contact met me op. Omschrijf in je mail om welk model poppetje het gaat en hoeveel je er wenst te bestellen. Vermeld ook je adresgegevens zodat ik een factuur op kan maken. Ik stuur deze via de mail naar je toe. Wanneer het factuurbedrag op mijn bankrekening is bijgeschreven ga ik voor je aan de slag. Houd er rekening mee dat het langer kan duren voor je bestelling leverbaar is. Dit is nl afhankelijk van mijn voorraad op dat moment.


5. VRAGEN OVER RECLAME MAKEN / AANBEVELINGEN DOEN

Ik ben enthousiast over je producten en wil Verwonderland graag bekend maken bij collega's / andere geïnteresseerden. Hoe kan ik dat doen?

Wat fijn dat je me wil helpen om mijn producten onder de aandacht te brengen! Er zijn meerdere manieren waarop je dat kan doen:

  1. Visitekaartjes uitdelen
    Vraag bij de laatste stap van het bestelproces bij 'Opmerkingen' om een x aantal visitekaartjes. 

     
  2. Facebook
    Verwonderland is ook op Facebook te vinden. Je kunt me dus liken en taggen en berichtjes over me schrijven... Wat je maar wil ;-) Een berichtje op je eigen tijdlijn met een linkje naar mijn website www.verwonderland.nl mag natuurlijk ook!

     
  3. LinkedIn
    Je kunt contact met me maken via LinkedIn door te zoeken op mijn naam 'Anneke Coolen'. Via LinkedIn kun je berichtjes en links plaatsen naar mijn LinkedIn en/of mijn website www.verwonderland.nl

Systemisch opstellen met
Hoofd - Hart - Handen

Maak de binnenwereld
zichtbaar in de buitenwereld
met houten poppetjes
en symbolen van
natuurlijke materialen

Maximale levertijden

Onbeschilderd4 werkdagen
Oogjes4 werkdagen
Uitgebreid1 maand

 

Materialen op maat?

Ik denk graag met je mee!
Stuur een mail naar:
anneke@verwonderland.nl

© 2008 - 2017 Verwonderland | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Wist je dat de traditioneel gebakken COOKIES uit Verwonderland deze site verbeteren? Accepteren Meer informatie
Cookies uit Verwonderland Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.