Navigatie

Judith Tielen & Roel Wolbrink / 101% Ik

Vorige Artikel 9 van 19 Volgende
€ 20,00 (inclusief 6% BTW)
Voorraad 3 stuks
Aantal

Het Protocolbureau is dé protocolexpert van Nederland. Schrijf je in voor het PB-bulletin of volg één van onze protocoltrainingen

101% Ik

Judith Tielen & Roel Wolbrink

Denk je na over een volgende carrièrestap? In acht overzichtelijke stappen leer je met 101% IK™ hoe je kunt zorgen dat anderen eerder voor jou kiezen.

 

Profileer jezelf als merk

Een opsomming van je diploma's en werkervaring is niet meer voldoende om jouw (toekomstige) klant of werkgever voor jou te laten kiezen. Om gevraagd te worden voor leuke klussen of om promotie te maken, moet je worden opgemerkt tussen al die andere unieke medewerkers en zzp'ers. Je moet je kortom als een sterk merk profileren.

Ontwikkel jouw merk in acht stappen

Judith Tielen en Roel Wolbrink verzamelden businessmodellen die veel gebruikt worden bij merk- en strategieopdrachten en loopbaanvraagstukken. Aan de hand van acht stappen leggen ze uit hoe je inzichten uit merkmanagement kunt toepassen op je eigen leven. Met herkenbare praktijkvoorbeelden van andere gewone en buitengewone Nederlanders die je hierin voorgingen.

Inclusief werkboek

101% IK™ nodigt je uit om zelf een sterk merk te worden aan de hand van achttien makkelijke managementmodellen en heel veel voorbeelden. Elk model wordt geïllustreerd met persoonlijke verhalen van echte merken en echte mensen. Bij het boek ontvang je een werkboek waarin je aan de hand van tientallen oefeningen jouw persoonlijke merkplan ontwikkelt.

 

Inhoudsopgave

VOORWOORD

INLEIDING – 101% IK 
HOE JE MEER UIT JEZELF HAALT MET JE PERSOONLIJKE MERK
Voor wie dit boek bedoeld is 
Merken 
Het 101% IKTM model 
Nulmeting van je persoonlijke merk 

STAP 1 – Identiteit 
HOE JE JOUW BRON VOOR EEN GELOOFWAARDIG MERK ONTDEKT EN GEBRUIKT
De betekenis van identiteit 
Merkidentiteit 
1.1 Merkidentiteitsmodel 
1.2 Levensloop 

STAP 2 – Eigenschappen 
HOE JE MERK-WAARDIG DOET OF KAN DOEN
2.1 Kernkwadrant 
2.2 Merktemplate 
2.3 Egelprincipe 

STAP 3 – Keuzes 
HOE JE RICHTING GEEFT AAN DE AMBITIES VAN JOUW PERSOONLIJKE MERK
3.1 Gouden cirkel 
3.2 Businessmodelcanvas 

STAP 4 – Plannen
HOE JE JE IDEEËN OMZET IN EFFECTIEVE ACTIESTAPPEN
4.1 OGSM: een plan op één A4 
4.2 Middelenwiel 

STAP 5 – Interactie 
HOE ANDEREN MET JOUW MERK OMGAAN EN HOE JIJ DAT DAN WEER KUNT BEÏNVLOEDEN
5.1 Stakeholdermanagement 
5.2 Beïnvloedingsmodel 
5.3 Klantreis 

STAP 6 – Herijken 
HOE ERVARINGEN IN DE PRAKTIJK JE HELPEN OM (NIEUWE) MERKONTWIKKELINGEN IN TE ZETTEN
6.1 S-curve 
6.2 Ansoff-groeimatrix 

STAP 7 – Persoonlijk leiderschap 
HOE JIJ DE KLOOF TUSSEN WETEN EN DOEN (WEL) OVERBRUGT
7.1 3E-leiderschap 
7.2 Niveau 5-leiderschap 

STAP 8 – Context en Imago 
HOE JE ZORGT DAT JE PERSOONLIJKE MERK BLIJFT PASSEN IN DE VERANDERENDE BUITENWERELD
8.1 Trendmodel 
8.2 Merkimago-onderzoek 101% IK

Taalkeuze

Nederlands Nederlands English English

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2016 - 2018 Protocolbureau | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Ook een eigen gratis shop?