Navigatie

Algemene voorwaarden

Lees altijd voordat je de bestelling plaatst, de algemene voorwaarden door. Je dient namelijk akkoord te gaan met de algemene voorwaarden als je een bestelling plaatst. Heb je vragen over de algemene voorwaarden? Neem dan contact met mij op.

Bedrijfsgegevens:

Lotunq
T.a.v. mevrouw Esther van den Broek
Hoefstraat 77
5014 NH Tilburg

Telefoonnummer: 06 - 16 683 974
E-mail: info@lotunq.nl
K.v.K. Tilburg: 58866531
BTW-identificatienummer: NL076508870B01

Artikel 1 - Toepasselijkheid 

De algemene voorwaarden zijn van toepassing op elke overeenkomst die tot stand is gekomen tussen Lotunq en de consument. Bij het aangaan van een overeenkomst met Lotunq, ga je akkoord met de algemene voorwaarden. Van te voren wordt de consument geïnformeerd over de algemene voorwaarden voordat de consument de bestelling kan bevestigen en afronden.

Artikel 2 - Producten en prijzen

Alle producten op de webwinkel van Lotunq zijn nauwkeurig mogelijk beschreven en gefotografeerd. Echter kan de kleur van het product, iets afwijken van het origineel, door beeldscherminstellingen. Indien er onduidelijkheden over zijn, kun je contact opnemen via e-mail of telefoon. Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW en exclusief de verzendkosten. De verzendkosten variëren van € 3,50 tot € 5,95. De definitieve verzendkosten worden in het bestelproces berekend. Lotunq kan ten allen tijde gerechtigd prijswijzigingen aan brengen. Eventuele typefouten van prijzen voorbehouden.

Artikel 3 - Annuleren en retourneren (ontbindingsrecht)

Je kunt de bestelling annuleren door middel van het sturen van een e-mail naar info@lotunq.nl o.v.v. annulering en/of retour. Vermeld in de e-mail: het ordernummer, de productomschrijving, naam en adresgegevens. Je hebt 7 werkdagen bedenktijd na ontvangst van de bestelling om het te retourneren, indien je ontevreden bent. Let wel op dat de verzendkosten dan voor je eigen rekening vallen. Je bent zelf verantwoordelijk voor het goed verpakken en verzenden van het product (hierbij hoort ook de verantwoordelijkheid van diefstal of verlies tijdens verzending). Overigens dient het product geen gebruikerssporen te hebben. Na ontvangst van de retourzending, wordt het resterende bedrag van de bestelling terug betaald (exclusief de verzendkosten). Als het product niet goed is geretourneerd en/of het product bevat gebruikerssporen, kan Lotunq de kosten van dit product niet vergoeden.

Lotunq heeft het recht om bestellingen die niet volgens de algemene voorwaarden zijn geplaatst en geaccepteerd te annuleren.

Artikel 4 – Levering en verzendkosten

De bestellingen worden verzonden via PostNL brievenbuspost of pakketpost. De levertijd hangt af van de snelheid van de post. Na ontvangst van je betaling wordt de bestelling op werkdagen (maandag t/m vrijdag m.u.v. feestdagen) binnen 24 uur verzonden, tenzij anders wordt aangegeven tijdens het bestelproces. Zodra de bestelling verzonden is, ontvangt de consument hierover per e-mail een bevestiging met een vermoedelijke verzendtijd en aankomst. Lotunq is niet verantwoordelijk voor schade en/of het kwijt raken van artikelen tijdens de verzending. Indien dit zich wel voordoet, neem alsjeblieft even contact op. Je bent zelf verantwoordelijk voor het invoeren van de (jouw) juiste adresgegevens, loop altijd je bestelling na voordat je het afrond. Indien je hier toch een fout in maakt en je neemt geen contact met Lotunq op voor de bestelling is verzonden, is Lotunq hier niet aansprakelijk voor.

Verzendingen worden alleen verstuurd binnen Nederland. Internationale verzendingen zijn op dit moment niet mogelijk. De enigste alternatief is om het bij Lotunq op te halen. Ophalen kan alleen via afspraak en neem hiervoor eerst contact op met Lotunq per e-mail of per telefoon.  

De verzendkosten binnen Nederland zijn voor brievenbuspakketpost € 3,50 inclusief BTW en voor pakketpost € 5,95 inclusief BTW. De verzendkosten worden automatisch berekend aan de hand van de producten in de winkelwagen.

Artikel 5 - Betaling 

Betaling is mogelijk via iDeal en via factuur. Andere betalingen worden niet geaccepteerd. De betaling dient uiterlijk binnen 5 werkdagen, na het plaatsen van de bestelling, op de rekening van Lotunq bijgeschreven te zijn. Indien de betaling na 5 werkdagen niet op de rekening van Lotunq binnen is, wordt de order geannuleerd en worden de bestelde producten weer vrijgegeven voor verkoop.

Artikel 6 - Garantie

Alle producten die verkocht worden op Lotunq zijn originele illustraties van Esther van den Broek. De producten zijn van goede kwaliteit en er is een garantie van 2 maanden op. Na de 2 maanden heb je geen recht meer op de garantie. De garantie is alleen ter sprake als je aan de wasvoorschriften houdt. De wasvoorschriften kun je terug vinden op de website en je krijgt de wasvoorschriften op papier met de verzending mee. Onder de garantie valt: slijting (gaten en/of verdunning van de stof) en foute bedrukking. Lotunq richt voor het verzenden, eerst een grondige inspectie aan het desbetreffende product. Heb je toch iets opgemerkt wat Lotunq over het hoofd zag? Neem dan (het liefst binnen 7 werkdagen) contact op via e-mail of per telefoon.

Artikel 7 - Klachten en/of opmerkingen 

Indien er klachten en/of opmerkingen zijn, kun je altijd contact opnemen met Lotunq via e-mail of per telefoon. De klachten en/of opmerkingen zullen in onderling overleg worden behandeld en er zal naar een passende oplossing gezocht worden. Je krijgt altijd een bevestigde e-mail terug van het overleg met de passende oplossing en/of afspraken die gemaakt zijn.

Artikel 8 - Persoonsgegevens verwerking 

Je kunt op 2 manieren op de webshop bestellen. Je kunt bestellen zonder account of je kunt een account aanmaken. Als je een order besteld zonder account, worden de gegevens bewaard die jij invult voor de desbetreffende orderverwerking (zoals levering van je pakketje) en voor latere afhandeling (voor het geval er iets gebeurd met je pakketje of met je artikel). Dit wordt bewaard op de server/database van mijnwebwinkel.nl (hier is de webshop ondergebracht). De gegevens die jij hebt opgegeven, worden ook gebruikt voor je betalingsbewijs/factuur. De factuur die gemaakt wordt voor je desbetreffende order, worden opgeslagen op de harde schijf van de bedrijfscomputer (hier worden ook back-ups van gemaakt). Daarnaast worden de facturen ook uitgeprint en bewaard in mappen. Dit is nodig voor de belastingaangifte/belastingdienst. Deze facturen worden op zijn minst 5 jaar bewaard. Na 6 maanden na je order wordt de order op de server/database van mijnwebwinkel.nl verwijdert.

Als je je registreert met een account, krijg je eerst een e-mailtje ter bevestiging in je e-mailbox dat je account succesvol is geregistreerd. Daarna zullen je gegevens bewaard blijven op de server/database van mijnwebwinkel.nl (hier is de webshop ondergebracht). Al je gegevens (je adresgegevens, je naam, je e-mail, je geboortedatum, je orders, je bankgegevens et cetera) blijven erop staan totdat je aangeeft dat je hier geen gebruik meer van wilt maken. Wil je je account verwijdert hebben, samen met al je gegevens? Dan kun je e-mailen naar: info@lotunq.nl o.v.v. account verwijderen (bellen mag ook). Ik mail je dan terug als bevestiging dat je account compleet verwijdert is met al je gegevens en dat is de laatste keer dat ik je e-mailadres en al je andere gegevens van je gebruik. Maar alle facturen die gemaakt zijn met je account, worden opgeslagen op de bedrijscomputer (hier worden ook back-ups van gemaakt) voor de belastingaangifte/belastingdienst. De facturen worden ook uitgeprint en bewaard in mappen. Deze facturen worden op zijn minst 5 jaar bewaard.

Omdat de orders via PostNL verstuurd worden, worden ook jouw adresgegevens doorgestuurd naar PostNL. Jouw adresgegevens zijn ook te zien bij de Track&Trace code en de Track&Trace website van PostNL. Wanneer je pakketje verzonden is tot de tijd dat je pakketje ontvangen is, blijft dit bij PostNL zichtbaar. De volgende dag wordt bij het PostNL weggehaald. Zonder de Track&Trace code die verstuurd wordt naar je e-mailadres (en je postcode die nodig is), kun niemand anders behalve jij, PostNL en de webshop de gegevens inzien.

Als je via iDeal je order betaald, wordt de betaling gedaan via Sisow. Sisow kan je bankrekening, je naam (of de rekeninghouders naam) en het bedrag van de order inzien, omdat de betaling via jouw aangegeven bank en Sisow tot stand komt. Lotunq heeft een account via Sisow (dit is via contract tot stand gekomen), wanneer de order betaald is, wordt er een e-mail verstuurd met de melding dat de betaling gedaan/voldaan is (van je bank, als je dit opgeeft en naar Lotunq via Sisow). Deze betaling duurt meestal 3 werkdagen voordat het helemaal rond is. De gegevens blijven bij Sisow op de database/server staan. Deze gegevens worden niet verwijdert. Sisow en Lotunq kunnen deze gegevens inzien. Dit is vanwege wanneer er ooit een geldbedrag teruggestort moet worden naar je, het met een handeling teruggestort kan worden. Van alle betalingen worden ook facturen van gemaakt. Deze facturen worden opgeslagen op de bedrijfscomputer (er worden ook back-ups gemaakt) en uitgeprint voor de belastingaangifte/belastingdienst. Deze worden op zijn minst 5 jaar bewaard.

Voor meer informatie over Sisow en over hoe hun persoongegevens verwerking kun je kijken op: sisow.nl. De link begeleid je naar de FAQ pagina van Sisow. Hier staan al enkele informatie gegevens in over Sisow. Wil je de gehele algemene voorwaarden en privacyverklaring van Sisow? Dan scrol je op de pagina naar beneden en klik je op: 'algemene voorwaarden' en 'privacyverklaring'.

Voor meer informatie over PostNL algemene voorwaarden en privacyverklaring kun je die vinden op: postnl.nl. Op de website van PostNL scrol je helemaal naar beneden en klik je op: 'privacyverklaring' en 'algemene voorwaarden'.

De algemene voorwaarden en privacyverklaring van Mijnwebwinkel.nl, kun je vinden op: mijnwebwinkel.nl/voorwaarden.

Artikel 9 - Persoonsgegevens en betaling beveiliging

Via mijnwebwinkel.nl wordt een beveiligde link bevestigt. Dit is ook te zien in de URL, omdat het begint met 'httpS'.
Omdat er ook via iDeal betaald kan worden, wordt dit via een beveiligde link gedaan. De iDeal betalingen worden gedaan via Sisow en de jouw aangegeven bank. Betalingen die gedaan worden via Sisow en die geplaatst worden op de database/server worden door Sisow beveiligd. Valt je iets op tijdens het betalen? Neem dan contact op met je bank. Mijnwebwinkel.nl zorgt voor de beveiliging van de webshop en jouw gegevens op de database/server. Alle facturen die bewaard blijven op de bedrijfscomputer en mappen worden door Lotunq beveiligd. Wanneer je pakketje verzonden is via PostNL (wanneer Lotunq het overhandigt aan PostNL), zal PostNL je gegevens beveiligen voor de Track&Trace code en van je pakketje.

Daarnaast staat Sisow onder toezicht van de Nederlandsche bank. Net als alle andere betaalproviders in Nederland, zijn ze geldig om aan de Europese en Nederlandse financiële wet en regelgeving te houden.

Artikel 10 - Bezwaar

Heb je bezwaar over hoe je gegevens worden verwerkt? Dan kun je e-mailen naar info@lotunq.nl o.v.v. bezwaar. Bellen mag ook. Dan kijken we samen naar een oplossing.

 

De verzendkosten binnen Nederland

Brievenbuspakket: € 3,50
Pakketpost: € 5,95
Gratis verzending boven de € 75!


Liever ophalen? Maak een afspraak voordat je een bestelling plaatst!

© 2016 - 2018 Lotunq | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.

Ook een eigen gratis shop?