Navigatie

Gebruiksaanwijzing

 

Hoe de i9 fles te gebruiken?

 Vul de i9 fles simpelweg met kraan- of mineraalwater. Wacht minimaal 3 minuten en geniet van natuurlijk geherstructureerd water.

 

Hoe maak ik de i9 fles schoon? 

Binnenkant : ​

Wij adviseren de binnenkant van de i9 fles schoon te maken met verdund schoonmaakazijn (verkrijgbaar in elke supermarkt). Giet ongeveer 50 ml. verdund schoonmaakazijn in de fles en laat deze 10 minuten staan. Spoel de fles daarna goed uit met schoon water.

Buitenkant:

Maak de buitenkant van de i9 fles schoon met schoon water en voorkom directe druk op de chip. Vermijd het gebruik van schoonmaakmiddelen die alcohol of andere bijtende stoffen bevatten. Deze kunnen de fles beschadigen en de chip losweken van de fles.

Smoothies en proteïne shakes

Proteïne shakes of soortgelijke dranken laten vaak hardnekkige resten in de fles na. Het gebruik van een speciale borstel voor het schoonmaken is dan ook aan te raden. Deze is verkrijgbaar in onze winkel.

WAARSCHUWING! Gebruik GEEN metalen borstels om de i9 fles mee schoon te maken; deze kunnen de fles beschadigen en hiermee verlies je aanspraak op garantie.

 

Na schoonmaak van de i9 fles met de speciale borstel, dient ook de borstel zelf zorgvuldig te worden schoongemaakt. Voedselresten kunnen gemakkelijk in de borstel achterblijven en zorgen voor de groei van allerlei bacteriën na verloop van tijd. Plaats de i9 fles niet in de vaatwasser, dit kan de tag en de informatie de erop staat opgeslagen beschadigen.

 

Hoe maak ik een flessenborstel schoon?

 Stappen voor het schoonmaken van de borstel:

Sop de borstel in heet water met verdund afwasmiddel of schoonmaakazijn (een natuur product met een desinfecterend effect). Laat tenminste 30 minuten staan. Schraap vervolgens de voedselresten tussen de borstels weg en spoel goed uit onder een lopende kraan. Naspoelen in warm water.

Kan de geïnformeerde tag op de fles beschadigd raken?

 Ja. De geïnformeerde tag kan beschadigd raken door blootstelling aan stevige stoten, wrijving of er simpelweg teveel druk op uit te oefenen.

Kan schade aan de fles of de geïnformeerde tag mijn garantie doen verlopen?

 Vervanging van de geïnformeerde tags kan aangevraagd worden via onze klantendienst door een mail te sturen naar info@i9fles.nl . Stuur wel even een kopie aankoopbewijs mee.

Waarom begint de dop soms na enkele weken of enkele maanden gebruik te lekken?

 Dat heeft meestal te maken met het niet goed ontvetten van de flessenhals, binnen- en buitenkant als je rechtstreeks van de fles drinkt. Bovendien is de fles niet lek dicht!

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2017 Impact Drunen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Ook een eigen gratis shop?