2015-CategorieBanner-FAQ.png

1. Hoe kan ik bestellen?

Je kan heel makkelijk bestellen door je producten in het winkelmandje te stoppen. Het winkelmandje staat rechts boven in de webshop en kun je ten alle tijde inkijken. Ben je uitgewinkeld? Dan ga je naar de kassa. 

 

2. Hoe kan ik betalen?

De betaling kan geschieden per:
Bank (vooraf overmaken): Dit kan naar iban: NL22 RABO 0137 2323 49 t.n.v. Lucky Cat Creations te Lelystad ( BIC: RABONL2U ). Bij het betalen per bank kan het even duren voordat het binnen is. Heb je haast met de bestelling neem dan even contact op, dan kijken we wat de mogelijkheden zijn. Bij bankbetalingen uit het buitenland zijn alle kosten van een internationale betaling voor de klant.
iDeal: Kies voor iDeal en je wordt automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina waar je kan kiezen voor je eigen bank. Dit gebeurt via een 3e partij. Mochten er vragen en/of klachten hierover zijn kan hier alleen maar contact opgenomen worden met Geisha Gifts en niet de 3e partij. Bij vragen en/of klachten kunt u een email sturen naar info@geishagifts.nl of u kan het contactformulier op de website invullen. Uw email zal in normale omstandigheden binnen maximaal 2 werkdagen beantwoord worden.
Contant: De bestelling kan ook contant worden betaald als je het afhaalt. Bij Geisha Gifts is geen wisselgeld aanwezig, neem daarom het bedrag gepast mee. De bestelling kan niet worden meegegeven indien er nog niet is betaald.
Paypal: Het bedrag kan ook worden betaald via Paypal. De kosten hiervan komen voor eigen rekening. Bovenop je bestelling komen dan de Paypal-betaalkosten van 3,4% (berekend van over het totale bestelbedrag).

 

3. Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte en het gewicht van het product én de wijze van verzenden.
NL: Past de totale bestelling door de brievenbus en weegt het niet meer dan 2 kg dan zijn de verzendkosten € 3,95. Alles wat zwaarder weegt dan 2 kilo en/of dat niet door de brievenbus past kost € 5,95.
De verzendkosten binnen NL zijn gratis bij bestellingen vanaf € 75,-!
De kosten bestaan uit de PostNL tarieven en de administratie-, verpakkings- en handelingskosten. Alles wordt goed en zorgvuldig verpakt en netjes afgeleverd bij een PostNL vestiging. Indien er een TrackTrace-nummer wordt verstrekt (alleen bij pakketten en aangetekende post) kun je het pakket ook online volgen. Geisha Gifts is niet aansprakelijk voor schade, vermist raken of diefstal tijdens de verzendprocedure. Wil je de order aangetekend laten verzenden dan kan dit (neem dan wel even contact op via email), de extra kosten komen dan bij het totaal van je bestelling op.

Verzendkosten brievenbuspost buitenland:
België: t/m 250 gram € 5,95- / t/m 2 kg € 9,95
Duitsland: t/m 250 gram € 6,- / t/m 2 kg € 9,95
Luxemburg, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Ierland: t/m 250 gram € 5,95 / t/m 2 kg € 11,95

Verzendkosten pakket buitenland:
België: € 9,95 (gratis verzenden bij bestellingen vanaf € 120,-)
Duitsland: € 9,95 (gratis verzenden bij bestellingen vanaf € 120,-)
Luxemburg: € 11,95 (gratis verzenden bij bestellingen vanaf € 150,-)
Frankrijk, Verenigd Koninkrijk: € 15,95 (gratis verzenden bij bestellingen vanaf € 200,-)
Ierland: € 26,95 (gratis verzenden bij bestellingen vanaf € 325,-)

Zit jouw land er niet tussen? Neem dan even contact met ons op via het contactformulier of info@geishagifts.nl.

 

4. Wat is de levertijd?

De orders worden onder normale omstandigheden, zolang de voorraad strekt, binnen 3 tot 5 werkdagen na binnenkomst van betaling geleverd. Orders worden de 1e werkdag na binnenkomst van betaling verzonden. Hierna geldt er nog een levertijd van 1-2 werkdagen (PostNL).
Geisha Gifts behoudt het recht de bestelling te cancellen en, indien van toepassing, het reeds overgemaakte bedrag terug te storten.
Heb je haast met je bestelling? Meld dit dan vóór dat je besteld, dan kijken we eerst hoe snel we de order bij jou kunnen krijgen. Vaak kunnen we (in overleg) de order direct na binnenkomst van betaling op de bus doen.

 

5. Kan ik ook ruilen/retourneren?

Ik probeer er altijd voor te zorgen dat je bestelling in goede staat bij jou aankomt. Echter soms valt wat je bestelt hebt tegen of is er iets anders aan de hand. In dat geval kun je altijd even contact met mij opnemen. Houdt er wel rekening mee dat de handgemaakte artikelen uniek zijn, ze kunnen iets afwijken van de foto die getoond wordt op de website.
- Wanneer een bestelling niet aan je wensen voldoet, kun je dit binnen 14 dagen aan ons melden en het item binnen 7 dagen naar ons terug sturen. Je krijgt dan het aankoopbedrag terug, maar de verzendkosten van het retour sturen zijn voor eigen rekening.
- Wanneer er tijdens het transport een defect aan de bestelling is ontstaan, kun je dit binnen 3 dagen aan ons melden en direct aan ons terug sturen. Zodra wij het item hebben ontvangen, sturen wij een nieuw exemplaar. Als het item in goede staat door jou is ontvangen, maar er later een defect ontstaat, krijg je in bepaalde gevallen (zoals de sieraden) garantie op onderdelen en sluitingen. Indien een defect binnen deze bepalingen valt en het artikel nog voorradig is, wordt deze kosteloos omgeruild. Indien het artikel niet meer in het assortiment zit, mag je voor hetzelfde bedrag iets nieuws uitkiezen.
- Afgeprijsde artikelen kunnen wel geruild en geretourneerd worden. Bij retour van de afgeprijsde artikelen ontvangt de klant geen geld terug, maar een tegoedbon.
- Sommige artikelen (of onderdelen daarvan) zoals de Geisha Gifts Goodie Boxes kunnen helaas niet worden geretourneerd/geruild. 

 

6. Het bestelde sieraad is te groot/klein voor mij, kan dit worden aangepast?

De maten van de betreffende sieraden staan altijd bij het product. Iedereen is echter verschillend waardoor niet altijd alles past. Op verzoek kan ik het meestal wel even voor je aanpassen, dit is echter niet bij ieder model mogelijk. Neem bij twijfel gerust even contact op. Het beste is om dit voor of bij je bestelling aan te geven. Na levering is het uiteraard ook nog mogelijk, echter worden dan de extra verzendkosten van het heen en weer sturen niet vergoed.

 

7. Kan ik mijn order ook afhalen?

Op afspraak is het mogelijk de order af te halen in Lelystad. Het orderbedrag kun je dan gepast contant betalen (let op, bij Geisha Gifts is geen wisselgeld aanwezig), of je maakt het van tevoren over met iDeal of per bank. In het laatste geval wordt de order alleen meegegeven als de betaling ook daadwerkelijk binnen is. Wil je het afhalen dien je dit bij de bestelling aan te geven. Als de bestelling is afgerond ontvang je een email met het adres en kan er een afspraak gemaakt worden voor de dag en tijdstip van afhalen.

 

8. Ik heb een klacht, wat nu?

Bij vragen en/of klachten kun je een email sturen naar info@geishagifts.nl of je kan het contactformulier op de website invullen. Klachten in het gastenboek kunnen niet in behandeling worden genomen. Jouw email zal in normale omstandigheden binnen maximaal 2 werkdagen beantwoord worden. Geisha Gifts streeft er naar iedereen blij en tevreden te houden, bij een klacht zal er dan ook altijd gekeken worden naar de beste oplossing om bij beide partijen de glimlach weer op het gezicht te krijgen :)

© 2010 - 2017 Geisha Gifts | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.

Ook een eigen gratis shop?