Reacties van klanten

Hier een aantal reacties van klanten.

Bij deze wil ik u graag bedanken voor de snelle levering en de uitstekende after sales.

Ik zal bij een volgende aankoop zeker weer bij uw zaak kopen en zal op een positieve manier de naam van uw bedrijf verder uitdragen!!!

Met vriendelijke groet

Marco Aerts

Etten-leur


Hoi Rene, Ik zou je nog even laten weten of er verbetering was met de FPR op de Pan 1300. Nou ik kan je zeggen dat het een hele andere motor is geworden. Pakt echt prachtig op en houdt nergens meer in zoals eerst. Zal ook met het nieuwe luchtfilter te maken hebben misschien, maar in elk geval een goede investering gedaan. 

Ha Rene, Ik heb de stuurverhoger voor mijn Pan 1300 na bestelling bij jou binnen 3 dagen ontvangen! Waarvoor dank! Na montage (wat zéér eenvoudig ging) heb ik de proef op de som genomen en.....IN EEN WOORD FANTASTISCH! Ik heb nu reeds mijn 3e Pan 1300 en ik begrijp niet, waarom ik niet eerder deze stuurverhoger heb gemonteerd!. Het is werkelijk een zeer grote verbetering van de zitpositie. Je kunt nu goed de spiegels gebruiken omdat de stuureinden niet meer veel beeld wegnemen. Ook kan ik nu goed de knipperlicht controlelampjes zien op het dash wat eerder niet kon bij mij. De contolebility van de motor is met sprongen vooruitgegaan en je kunt het nu op een Pan nóg veel langer uithouden en zonder enkel probleem kilometers maken. Ook de eerder door mij bestelde originele Honda-sleutel is van zeer goede kwaliteit Kortom, je hebt weer een Pan-rijder weer een extra tevredenheidsboost gegeven! waarvoor dank! vr. groet, Lucien van L. , Oudewater

Goede avond Rene,
Vandaag is de FPR, het luchtfilter, de achterlichtjes en de kentekenverlichting gemonteerd.
Na montage van de FPR loopt de motor voor mijn gevoel soepeler en heeft meer kracht bij lage toerentallen, ik rijd bijna altijd met een duo en morgen gaan we weer voor ca 2 weken “de hort op” en dan voel ik het natuurlijk het beste.
De achterlichtjes functioneren prima.
Met vriendelijke groet,
 
Co

 

Hallo René,

ondertussen heb ik die MCL riser al een tijdje geinstalleerd, en er dus al enkele duizenden kilometers mee gereden.
Gewoon Z A L I G, zou er inderdaad beter standaard op geleverd moeten worden.

 

Rene’ de zus van TPM heeft gistermiddag de tassen bezorgd.
Zien er goed uit.
Bedankt voor de vlotte levering.
 
Oant sjen.

 

Nou het FPR verhaal ,ik heb natuurlijk nog niet zoveel ervaring met de ST 1300 zeker ook omdat die meer power heeft dan een 1100,maar de eerste indrukken zijn mij niet tegen gevallen.Zeker bij inhalen met volle bepakking met moeders achterop gaat hij in zijn 5e versn er behoorlijk vandoor(mijn kennis met een 1100 die voor mij reed viel het op dat ik elke keer in no time weer bij hem was.Het verbruik geeft ook goede waardes op de snelweg bij 120 km/u haalde ik zelfs een op 18! maar mijn gemiddelde is zeker 1 op 16.5 en dat is ook niet slecht.Waar ik iets meer van had verwacht was de aan\uit reactie bij gasgeven,die is er nog steeds ,wel iets minder dan voorheen. Volgens mijn daeler krijg je dat niet weg met een injectie motor.Wat nog wel moet gebeuren is het synchroniseren van de starter valves,misschien helpt dat ook nog wat.IK weet niet of jij daar ooklast van  hebt,is de behoorlijke warmte die het blok afgeeft tijdens langzaam touren,terwijl de temperatuur 3 blokjes aangeeft ook nadat ik weer gewoon lekker doorrij duurt het heel lang voordat het weer aangenamer is tussen de benen,heel vervelend heb het met mijn 1100 nooit last van gehad.
Zou het misschien ook een thermostaat probleem zijn ?hoewel de thermometer konstant blijft en niet verder oploopt.

 

Het resultaat is:

- mooiere, rustigere motorloop, hij loopt zijdezacht als een naaimachientje, echt een groot verschil! 

- het aan / uit effect van de gasopname is vrijwel helemaal weg, maar nog niet helemaal. Volgens Marc hoort dit laatste restje bij de aard van injectiemotoren. Het is in elk geval niet storend.

- benzineverbruik: op terugweg binnendoor terug tot Willemstad: 1 op 18,8. Daarna over de A29 naar huis even flink doorgetrokken (140-160). Bij thuiskomst stond de computer op 1 op 18,5. Wat een verschil! Kan ik eindelijk ook eens 500 km uit een tank halen in plaats van 370 waaraan ik gewend was!

 

Ha die Rene,
Hoe gaat het, goede vakantie gehad?
Wij overigens wel, zowel onze tour naar Wales in juni als Zwitserland in augustus is prima verlopen en ik heb (naar mijn gevoel) alleen maar profijt van de geplaatste FPR. Mijn Pan is er sowieso zuiniger door.

*******

Onverminderd positief. Het verbruik kan ik niet helemaal precies zeggen omdat de computer soms wat merkwaardige waardes opgeeft, maar het zal in de afgelopen week (met uitsluitend stads- en woonwerkverkeer) tussen de 1:15 en 1:17 geschommeld hebben. Bij de volgende tankbeurt zal ik het verbruik meten met behulp van de dagteller, dat is in ieder geval zuiver.   Eén probleem heeft de modificatie wel opgeleverd, ik heb zere mondhoeken van die grijns en ik heb nog geen nieuwe helm gekocht waar die in past. René had me nog zo gewaarschuwd...

 

Ben eindelijk verlost van mijn gips en afgelopen weekend heb ik de stuurverhoger op de Pan gezet.

Uitstekende investering! Niet alleen nu een veel betere zitpositie qua rechtop zitten, vergelijkbaar met op mijn eerdere RT’s, en dus niet meer op de polsen steunen. Ook zeer tevreden over het meer naar je toe komen van de stuurhelften, dichterbij en iets meer naar binnen. Dit geeft je meer macht over je stuur en maakt actiever sturen mogelijk, ongeveer zoals dat op veel allroads werkt. Het monteren was inderdaad appeltje-eitje.

Ik ben zeer tevreden en kan het iedereen aanraden!

En je mag me ook citeren voor op je website ;-)

 

© 2008 - 2018 gadgets4bikes | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Ook een eigen gratis shop?