Navigatie

Veelgestelde vragen

Wij presenteren het antwoord op al jullie levensvragen.
Of nouja, we proberen in ieder geval zo helder mogelijk antwoord te geven op alle vragen omtrent het kopen van kaartjes en het bijwonen van voorstellingen. Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via kaartverkoop@toneelgroepdekern.nl.


► Hoe lang duurt de voorstelling "Robin Hood"?

Ongeveer 2,5 uur exclusief pauze.

 

► Waar kan ik entreekaarten kopen?

Deze koop je online via onze website. Er vindt echter ook contante verkoop plaats bij Eeterij & Feesterij 't Hôfke in Handel (beperkt aantal beschikbare entreekaarten per voorstelling).

 

► Waarom betaal ik online € 1,- transactiekosten per bestelling?

Dit moeten wij afstaan aan onze betaalpartner Mollie. Zo zorgen we ervoor dat je veilig online kunt betalen in onze webshop.

 

► Wat moet ik meenemen om binnen te komen?

Zorg dat je het ordernummer bij de hand hebt (geprint of digitaal, bijvoorbeeld via je smartphone).

 

► Help! Ik heb geen e-mail ontvangen, nadat ik de bestelling heb afgerond.

Waarschijnlijk heb je een vergissing gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres. Stuur een noodkreet naar kaartverkoop@toneelgroepdekern.nl en je ontvangt alsnog je orderbevestiging en factuur.

 

► Hoeveel entreekaarten kan ik maximaal per keer bestellen?

Er geldt geen maximum voor het aantal te bestellen entreekaarten. Wil je 12 kaarten bestellen, terwijl we er nog maar 10 hebben? Dan corrigeert de webshop dit automatisch en toont hij het maximaal aantal beschikbare entreekaarten. Vervolgens is het aan jou om hiermee akkoord te gaan of niet.

 

► Welke betaalopties zijn er?

Online kun je betalen via iDEAL (internetbankieren). Bij Eeterij & Feesterij 't Hôfke vindt alleen contante verkoop plaats.

 

► Kan ik reeds gekochte entreekaarten retourneren?

Dit kan zolang de voorstelling nog niet is uitverkocht. Nadat een voorstelling online is uitverkocht, vervalt het recht op restitutie. Je kunt entreekaarten dan ook niet meer "ruilen" via de webshop of e-mail.

 

► Kan ik een entreekaart van middagvoorstelling A ook gebruiken voor middagvoorstelling B of een lichtvoorstelling?

Entreekaarten zijn alleen maar geldig voor de voorstelling (datum + tijd) op de orderbevestiging en/of de entreekaart zelf. Kaarten die vrij te gebruiken zijn bij welke voorstelling dan ook, zogenaamde vrijkaarten, zijn niet te koop.

 

► Is het theater rolstoelvriendelijk?

Ook mensen in een rolstoel kunnen ons theater betreden. Zij maken echter gebruik van een speciale ingang, omdat er een trap leidt naar de hoofdingang. Het is daarom raadzaam dit vooraf aan te geven bij je bestelling. Er is rolstoelbegeleiding tijdens de voorstellingen.

 

► Kan ik plaatsen in het theater reserveren?

Dit is helaas niet mogelijk. Wie het eerst komt, wie ...

 

► De voorstelling van mijn keuze is uitverkocht. Kan ik hier nog entreekaarten voor bemachtigen?

Nee, online uitverkocht betekent online écht uitverkocht. We stellen echter per voorstelling 100 entreekaarten beschikbaar bij Eeterij & Feesterij 't Hôfke in Handel. Je kunt daar entreekaarten (indien nog beschikbaar) kopen met contant geld. Ook geen entreekaarten meer beschikbaar bij 't Hôfke? Dan moeten we je helaas teleurstellen.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2016 - 2018 Toneelgroep De Kern, Handel | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.

Ook een eigen gratis shop?