Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Is je bestelling toch niet helemaal naar wens? Jammer, maar geen enkel probleem om deze te retourneren. Bij Baby & Trends heb je altijd de mogelijkheid je bestelling te retourneren binnen 14 dagen na factuurdatum. Zowel de verzendkosten als de retourkosten worden dan wel in rekening gebracht voor jou.

  1. Download het retourformulier hier.
  2. Print het retourformulier uit en vul hem in
  3. Stop de artikelen incl. het retourformulier weer (indien mogelijk) in de originele verpakking/doos
  4. Schrijf niks op de verpakking en stuur het artikel zo netjes mogelijk terug
  5. Doe het artikel op de post (let op: de verzendkosten van de retournering zijn voor jou!)
  6. Binnen 5 werkdagen nadat wij de bestelling hebben ontvangen, is het geld teruggestort op jouw rekening

Dowload hier het retourformulier.

Wil je liever geen retourkosten betalen? Je kunt je bestelling kosteloos retourneren in onze winkel in Gemert.

Hoe kan ik een artikel omruilen?

Heb je toch liever een andere kleur of een ander model van een artikel? Volg dan dezelfde stappen als hierboven beschreven staan bij de retournering. Indien het artikel op voorraad is, ontvang je het omgeruilde artikel ook binnen vijf werkdagen nadat wij de retournering ontvangen hebben.

Ik heb een verkeerde bestelling ontvangen, wat nu?

Wat vervelend! Neem contact op met info@babyentrends.nl of bel ons op 0492-369329. Op werkdagen zorgen wij binnen 24 uur voor een goede oplossing.

Mijn ontvangen artikel is beschadigd, wat kan ik nu het beste doen?

Wij doen ons uiterste best om de artikelen zo veilig mogelijk naar jou te versturen en we vinden het heel vervelend als artikelen toch beschadigd worden geleverd. Het beste kun je dan ook even telefonisch of via de mail contact met ons opnemen. Wanneer een artikel beschadigd is, vragen wij je de volgende stappen te ondernemen:

  1. Maak (indien mogelijk) een aantal foto's waarop de schade goed te zien is.
  2. Stuur een e-mail naar klantenservice@babyentrends.nl met daarbij een duidelijke beschrijving van de klacht, het ordernummer/factuurnummer en jouw NAW-gegevens. Indien het om een kinderwagen gaat, vragen wij ook altijd om een foto te maken van het serienummer aan de onderkant van het frame.
  3. Wij zetten de klacht direct door naar de leverancier.
  4. We sturen jou een bevestiging als de klacht in behandeling is genomen.

Heb ik via de webwinkel ook recht op garantie?

Ook via de webwinkel is de gewone fabrieksgarantie van toepassing. We vragen je het artikel terug te brengen naar de winkel of terug te sturen. Pas dan kunnen we het product repareren of vervangen. De gemaakte kosten voor het terugbrengen of terugsturen zijn dan niet voor onze rekening.

Bij pech met je kinderwagen/autostoel hebben we altijd een leenwagen/autostoel ter beschikking. Deze moet je wel van te voren reserveren.

 

Is je vraag nog niet beantwoord? Neem dan gerust contact met ons op:

info@babyentrends.nl
0492-369329

 

© 2012 - 2018 Baby & Trends | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel