Hoe kan ik een probleem melden?

Geupdate op: 11 september 2019

Ook bij ons komt het wel eens voor dat er iets kapot gaat. De meeste foutjes lossen we zo snel op dat je er niets van merkt. Soms zijn onze klanten ons sneller af. Ben jij zo'n snelle klant? Breng ons op de hoogte van het probleem door onderstaande vragen te beantwoorden.

Kijk in op je dashboard, op Twitter of op Facebook of er al melding is gedaan van een probleem. Is er geen melding gedaan? Probeer dan de pagina waar het probleem zich voordeed te vernieuwen met een ‘harde’ refresh (CTRL+F5 of CMD+SHIFT+R).

Denk je dat er een storing gaande is die na 15 minuten nog niet gemeld is, neem dan gerust contact met ons op. Zorg dan dat je de volgende informatie bij de hand hebt:

  • Wat is de URL (het internetadres) van de pagina waar het probleem zich voordoet?
  • Welke internet browser is gebruikt in welk besturingssysteem op wat voor apparaat? Vergeet hierbij niet om de versie van de internet browser en besturingssysteem te noteren.
  • Indien mogelijk een screenshot van het probleem. 
  • Welke stappen moeten we volgen om het probleem ook te zien?
  • Eventueel het IP-adres vanaf waar er gewerkt wordt.

Informatie (van de klant) die van belang is om bij de hand te hebben bij het melden van een probleem met het orderproces:

  • Welke foutmelding wordt er getoond (eventueel met een screenshot van het volledige scherm. 
  • Welke stappen zijn er precies uitgevoerd voordat het probleem zich voordeed?
  • Welke internet browser is gebruikt in welk besturingssysteem op wat voor apparaat? Vergeet hierbij niet om de versie van de internet browser en besturingssysteem te noteren.
  • Is de ‘terug knop’ of ‘vooruit knop’ in de browser gebruikt tijdens het bestelproces?
  • Welk(e) artikel(en) werd(en) er besteld en eventueel, om welke ordernummer gaat het.
  • Welke betaalmethode is er gekozen?
  • Welke verzendlocatie is er gekozen?
  • Het IP-adres vanaf waar er besteld is.
  • Wordt er gebruik gemaakt van een AdBlocker?

Ook mailstoringen komen wel eens voor. Stuur ons onderstaande informatie om je zo snel mogelijk te kunnen helpen.

  • Stuur een screenshot van de foutmelding mee
  • Stuur screenshots van alle instellingen van je mailprogramma

Controleer altijd eerst of je kun inloggen op onze webmail. Lukt dit en kun je hier mail ontvangen en versturen? Controleer dan de e-mail instellingen van het door jou gebruikte e-mailprogramma.

Heeft dit artikel je geholpen?