Hoe kan ik Mijnwebwinkel PRO of PREMIUM beëindigen?

Geupdate op: 31 mei 2018

Jammer dat je wilt stoppen met je abonnement. We horen graag van je waarom, want met jouw feedback kunnen we ons platform blijven verbeteren :)

Om je webwinkel op te zeggen, hebben we uiterlijk één maand vóór het einde van je lopende abonnementsperiode een opzegging van je nodig.

Opzeggen per e-mail
Stuur hiervoor een e-mail naar administratie@mijnwebwinkel.nl. Doe dit met het e-mailadres waarop je jouw winkel bij ons hebt geregistreerd. In de beheeromgeving kun je dit e-mailadres beheren. Vermeld de naam van je winkel en je reden van opzegging.

Opzeggen per post
Opzeggen per post mag natuurlijk ook. Stuur je brief naar:

Mijnwebwinkel
T.a.v. Administratie
Molenstraat 56
5341 GE Oss

Als wij je opzegging ontvangen hebben, sturen wij je een bevestiging per e-mail. Bewaar dit bericht goed, het is namelijk je bewijs van de opzegging! Als je onze bevestiging na drie werkdagen niet hebt ontvangen, trek dan even aan de bel.

Als wij je opzegging niet minimaal één maand voor het einde van je abonnement ontvangen hebben, wordt het abonnement automatisch met een jaar verlengd, zoals we bij de aanvang van de overeenkomst zijn overeengekomen.

Mocht je na de opzegging toch door willen gaan met je webwinkel, dan kan dat natuurlijk. Neem in dat geval even contact met ons op.

Op de dag dat het abonnement afloopt wordt je webwinkel gesloten.

Het is mogelijk om je winkel na de einddatum van het abonnement om te zetten naar de GO versie. Deze versie is gratis. Je hebt alleen geen beschikking meer over een eigen domeinnaam en je mag nog maar tot maximaal 25 artikelen plaatsen. Wil je van deze mogelijkheid gebruikmaken? Geef dit dan duidelijk aan bij je opzegging.

Als je jouw domeinnaam wilt behouden, dan kun je bij ons een verhuiscode opvragen. Zorg ervoor dat je het domein tijdig verhuist naar een andere hostingpartij. Als je de verhuizing in gang zet, komt de koppeling met je webwinkel en mailbox te vervallen.

Heeft dit artikel je geholpen?